Film - Jawbreaker



Jawbreaker

Handling:
Filmen handlar om några tjejer som "kidnappar" en väninna på hennes födelsedag. För att hon inte ska skrika stoppar de in en "Jawbreaker", ett stort runt, hårt tuggummi/klubba, i hennes mun och lägger henne i bagageluckan. När de sedan öppnar luckan igen ligger tuggummit som en stor knöl i hennes hals. De har dödat sin kompis. Skolans nörd kommer på dem med liket och flickorna lovar att göra nörden till en populär tjej om hon håller tyst.

Vad tycker jag:
Filmen var tveksamt, jag tycker att filmen är småintressant men samtidigt är den lite konstig och handling var fiasko...jag vet inte varför men på nåt sätt gillar jag inte den. Fast det kanske passar er som älskar filmer med bitchig tjejer och en mord av misstag.
2, 5 av 5

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: