Film - Napoleon Dynamite


Napoleon Dynamite
En amerikansk film från 2004

Handling:
Idahos största tönt, Napoleon Dynamite, bor tillsammans med sin farmor och bror. Han tycker själv han är tuff, har rödblont afro och brillor och tycker om att teckna. Brorsan tillbringar all sin tid på nätet för att hitta brudar, han är ungefär lika cool som Napoleon. Bästa vännen är utbytesstudenten Pedro och de bestämmer att de ska vinna studentpresidentvalet över elaka populära Summer.

Vad tycker jag:
Perfekt för er som älskar humor och töntiga high school-elever. Jag lovar er att ni kommer gilla denna film. Filmen är så gullig, rolig och det är mycket skratt från mig. Det är nåt som ni måste se innan ni dör. Jag blev så rörd över slutet, så fin och söt slut.

Kommentarer
Anton

Åh, den är bra! Men jag kommer inte ihåg hur den slutar. Får kanske se om den

2010-12-11 16:27:21
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: