Film - The Family Stone (Välkommen till familjen)


The Family Stone (Välkommen till familjen)
En amerikansk komedi och drama från 2005 med skådespelare i som Clarie Danes, Rachel McAdams, Elizabeth Reaser, Jessica Sarah Parker (Usch), Luke Wilson och fler mer.

Handling:
Att spendera en långhelg med släkten och hålla sams - är sällan enkelt. I den familjen är det nästintill omöjligt. Everett har tagit med sig sin flickvän, Meredith (Jessica Sarah Parker) hem till familjen över helgen med planer att fria till henne. Meredith är dock en inbiten karriärkvinna som smälter ungefär lika bra in den bohemiska familjen Stone, som en elefant i porslinaffär, och alla hennes försök att göra ett gott intryck slutar i katastrofer.
Vad tycker jag:
Jag gillar denna film. Inte precis som jag har tänkt men mycket bättre, sorgligare och roligare. Det är mysigt att se på filmen. Julig, stora släkten och kärlek. Det är nåt som man ska se på jul. Jag har lärt mig läxa, man kan alltid till slut få andra tycka om en. Slutet var mycket bra och sorglig. Det är inget nåt för er som inte gillar en familjens kärlek, sorg och kärlektrubbel.

4 + av 5

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: