Nytt om Buffy the Vampire Slayer!



Har ni hört att de ska göra en film av tv-serie "Buffy the Vampire Slayer" (Jag är en av de största fan av Buffy the Vampire slayer, har sett varenda avsnitt) ?
Helsann, fast jag vet inte om den nya filmen ska ha samma skådespelare från Buffy the Vampire Slayer. Jag hoppas verkligen att det ska vara samma skådespelare för om det blir itne så tänker jag inte se filmen. Det finns en sak till som jag blir väldig arg över...att regisörren av Buffy the Vampire Slayer, Joss Wheadon, ska inte regisörra den nya filmen. Det gör mig väldigt arg för det blir inte som "Buffy the Vampire Slayer" utan honom.
Läs mer


Update

Nu har jag fått reda på en viktig uppdatering:

Det verkar som om den nya filmen var redo att ha Sarah Michelle Gellar tillbaka som Buffy. Det verkar som om Gellar får en sällskap av en ny mördare som skulle spelas av Vanessa Hudgens. Men det verkar vara en rykte för
i en artikel från Showbiz Spy rapporterar om att Hudgens artigt steg bort från projektet tro dess förhållande till Twilight galenskap skulle inte vara bra för hennes karriär.
Men man vet inte fortfarande om Sarah Michelle Gellar tackar ja till rollen, tyvärr.

Kommentarer
Nilla

Spännande att följa vad som händer med filmen fram över. Hoppas på samma skådespelare som Buffy!

2010-12-05 21:07:03
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: