Film - Killers


Killers
Killers handlar om Jen som tror att hon skulle aldrig bli kär efter sin senast misslyckad förhållande. Hon följer motvilligt med sin föräldrar till Nice, en fransk rivieran. Där möter hon Spencer, som är där på en uppdrag. Tre år senare är de nygifta och lever en drömliv. Men en problem finns. Spencer har inte berättat för henne att han har varit en spion med rätt att döda. När hans gamla liv kom ikapp honom vänds deras perfekt liv upp och ner. Helt plötsligt måste Jen lära sig ducka för kulor, vara på sin vakt och hantera skjutvapen. Man vet aldrig vem är anlitad att "ta hand om" Spencer. Det kan vara deras granne, vänner eller jobbkompisar.
Jag gillar verkligen filmen, Ashton Kutcher är så snygg i den film. Jag tycker att det är verkligen synd att "tre år senare" Katherine Heigls hår är kortare för hon passade mycket bättre i långt hår. Jag tycker att Katherine och Ashton är så söt tillsammans. Filmen var mer bättre och roligare än jag trodde. Jag är nöjd att jag såg den. Denna film är nu på min "100 topplista filmer". Slutet är så mycket gullig.
Jag älskar action/komedi film med pistoler (Mrs & Mr Smith är en av min favoritfilmer), så den är helt perfekt för mig.
4 av 5

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: