Desperate Housewives, avsnitt 5


Desperate Housewives, säsong 1, avsnitt 5.
Jag tycker verkligen synd om Carlos som är orolig över om hans fru Gabrielle är otrogen. Trots Gabrielle är min favoritperson i denna tv-serie, tycker jag att hon var verkligen elak som gjorde så att hennes svärmor åkte fast för en snatteri som hon har inte ens gjort.
Jag tycker verkligen synd om Zach, trots han är rätt lik min kvinnlig lärare på skolan, att hans mamma är död och jag tycker att det är verkligen generöst av Bree att umgås med honom.
Jag skrek "Yes" när Mike och Susan blev äntligen par. Jag har ingen kommentar om Lynette, fast jag tyckte att hon är verkligen listig och gjorde så att hennes vilda söner blev trötta när de skulle besöka skolan.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: