Min 5 favoritfilmer

Min 5 favoritfilmer som jag kan se om och om utan tröttnar på:
1. Eclipse.
Jag bara älskar den, den är så bra och jag fullständigt är förälskad i stridscener. Ja, jag vet. helknäppt.
2. Twilight
Jaja, ni vet nog varför.
3. Bekännelse om killar, kyssar och katter.
Jag älskar verkligen den. Den är så knasig och visar en verkligenhet sida av en tonårsliv och all tonårsproblem. Och den är jätterolig. Jag skulle kunna se den en miljoner gånger utan tröttna på den.
4. What happens in Vegas.
Jag älskar verkligen komedi, särslikt "What happens in Vegas". Jag älskar verkligen se den och Ashton Kutchers snygga överkropp *fniss*. Jag säger bara en sak: Jag vill absolut bo i New York när jag blir stor!
5. Accepted
Det är en jättebra collegefilm och dessutom är Kellan Lutz med i. Mums. Jag gillar verkligen iden att skapa en låtsascollege. Det är ju kul att gå på college och inte behöva plugga så mycket.


I Love you, Team Emmett Cullen. Buu för team Edward och team Jacob!!!!

Kommentarer
Alice

Om du tycker att filmen "Bekännelser om killar, kyssar och kattar" är bra så ska du läsa boken. Den är 10000000 gånger bättre :)

2011-02-27 17:04:59
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: