Mina 5 favorit-skådespelare


Topp 1: Ashley Greene
1. Ashley Greene.

Hon är helt fantatiskt som Alice i Twilight. Hon är som skapat för rollen och hon passar perfekt som Alice Cullen. Jag tyckte att henens insats i filmen "Summer´s blood" är så begåvad (Trots jag tycker filmen var rätt konstig och dålig). Jag längtar efter att se hennes talang i kommande filmer som LOL, The Apparition, Warrior och Butter.
2. Kellan Lutz!
Jag älskar hans insats i Prom Night, The Twilight saga och Stick it. Han är så bra skådespelare och förebild. Jag längtar verkligen att se honom i kommande film "Warrior" (ja, det är samma film som Ashley Greene är med i).
3. Sarah Michelle Gellar.
Hon är en av mina förebilder. Hon är så cool i sin roll Buffy i "Buffy the vampireslayer". Jag har sett varenda Buffy-asvnitt och jag beundrar verkligen hennes insats. Jag älskar också hennes insats i Scooby Doo-filmer.
4. Scarlett Johansson.
Hon är så bra skådespelare och jag älskade hennes insats i "Dumpa honom!" och "Iron man 2". I Love It. Dessutom bevisade Scarlett att man kan vara vacker med kruvor.
5. Blake Lively.
Jag älskar att se hennes glada leende i filmer. I "Accpeted" och "Systrar i jeans" log hon nästan hela tiden. Jag avundas verkligen hennes självsäkerhet och..hennes hår förstås. Mer kan jag inte förklara.

Kommentarer
Anton

Scarlett Johansson är grym. Du borde se Lost in Translation där hon har en av huvudrollerna. Du hade nog gillat den.

2010-10-24 22:22:42
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: