The Duchess



The Duchess.
Jag blev lite galna i 1700-talet så jag tittade på en del 1700-talet filmer de senast dagar. Bland dem såg jag The Duchess med Keira Knightley i huvudroll.
Jag tycker att film är verkligen bra och jag älskar verkligen filmer som är baserad på en sann historia. Jag tycker att det är verkligen hemskt att män får vara otrogna på 1700-talet. Det är så synd om Georgiana särslikt när hennes make var otrogen med hennes bästa vän och flera kvinnor. Det är verkligen hemskt att på 1700-talet blir man pressad att föda en pojke som arvinge. Det är synd om Georgiana som misslyckades hela tiden med att föda en pojke som kan bli arvinge. Jag älskar verkligen kläder i denna film, alla klänningar som huvudrollen bär är så vacker. Jag önskade ibland att jag kunde leva på den tiden och ha vackra klänningar med korsetter på mig. Jag tycker att själva filmen är jättebra.
Jag ger den 4, 5 av 5 i filmbetyg.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: