Kommande film - Scream 4


Scream 4
Jag funderar på att börja se alla Scream-filmer efter har sett "Scream 4" i kommande film-lista i SF. Jag har bara sett halva av filmen Scream 1. Jag måste snart se alla filmer för det är nåt "Nåt som man måste se". Jag vill se Scream 4 på bio men tyvärr kan jag inte det p.g.a min ålder. Jag antar att jag kan hinna se alla Scream-filmer innan Scream 4 finns på dvd. Vilket som är bra.
Scream 4 handlar om Sidney Prescott som har lyckats återvända till ett relativt normalt liv efter tio år, mycket tack var sitt skrivande. Men nu är det dags för henne att få ett nytt besök av den skräckinjagande mördaren med den legendariska Scream-masken. Bland annat Emma Roberts, Courtney Cox, Hayden Panettiere, Neve Campbell och fler till välbekant skådespelare är med i.
Det ska bli intressant att se om Scream 4 är bra som andra Scream-filmer.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: