Film - The Girl Next Dorr

The Girl Next Door

En amerikansk komedi och romantisk från 2004 med Elisha Cuthbert och Emile Hirsch i roller.

Handling:

Matthew Kidman (Emile Hirsch), en vanlig kille som går sista året på gymnasiet, blir kär i den nyinflyttade grannen Danielle (Elisha Cuthbert); en sexig och snygg tjej som tycks ha allt. Snart får han reda på att hon är en mycket speciell tjej - Danielle har ett förflutet som före detta porrstjärna. Matthew riskerar allt och får uppleva saker han aldrig kunnat föreställa sig

Vad tycker jag:

Hm...jag vet inte. Handlingen är inte världens bäst men hela filmen var faktiskt rätt okej. De löste sin problem och slutet blev riktig bra. Det är inget för er som inte gillar filmer med lite naket i då och då. Filmen var faktiskt inte min filmtyp men jag kan säga att den är rätt okej. Inte så farligt men jag varnar er - se den aldrig tillsammans med era föräldrar. Ni kommer bara bli generad.

2 + av 5


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: