Dear John

Dear John

Filmen handlar om John Tyree (Channing Tatum)som är soldat i amerikanska armén men har permission över sommaren. Han är då hemma där han bor med sin lite udda pappa. Han träffar Savannah Lynn Curtis (Amanda Seyfried), de blir snabbt förälskade och upplever två underbara veckor. Men därefter måste John ut i tjänst igen och Savannah tillbaka till skolan. De är borta från varann i ett år, men de skriver hela tiden brev till varandra.

Jag tycker att filmen är så fantatisk och sorgligt. Filmen är inte precis som jag trodde, den slutade inte som jag trodde. Jag säger bara att om du är en av de som inte gillar sorgsna och romantiska filmer, ska du inte se denna film. Du kommer behöva lite näsduk bredvid dig.

4 av 5


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: