Film - Major Movie Star


Major Movie Star eller Private Valentine: Blonde and Dangerous
(Vet inte vilken av dem titeln är den orginialtitel).
En amerikansk komedi med skådespelare som Jessica Simpson, Vivica A.Fox, Bryce Johnson och fler okända skådespelare till.
Åldergräns: 11 år.
Regissör: Steve Miner.
Längd: 1 tim 34 min.

Handling:
Megan Valentine var hela USA:s älskling. Men hennes senaste film floppade totalt och hennes skurkaktige revisor lämnade henne utan ett öre på banken. Förvirrad och desperat ser hon ingen annan utväg än att gå med i armén. Nu väntar en tid utan särbehandling, stuntmän och omtagningar, men med hjälp av de andra rekryterna finner hon den motivation som behövs för att visa sin fulla potential och klara sig igenom den grundläggande träningen med stil!
Vad tycker jag:
Alla andra som har sett denna tycker säkert att denna är bara en ännu oseriös och löljig film med Jessica Simpson i. Men jag tycker att filmen är faktiskt rätt bra och kul. Mycket underhållande och fick mig skratta en del. Jag tycker att Jessica Simpsons insats gjorde filmen ännu bättre. Filmen är kanske inte mästerligt och proffsigt gjord men filmen är nåt värt att se på.

4 av 5.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: