Film - Låtsasfru


Låtsasfru
Orginialtitel: Just go with it

En amerikansk komedi från 2011 med Jennifer Aniston, Brooklyn Decker, Adam Sandler, Nicole Kidman och m.m.

Åldergräns: Barntillåten
Längd: 1 tim 52 min
Regissör: Dennis Dugan

Handling:
Danny Maccabee träffar drömtjejen, men måste värva sin pålitliga assistent Katherine i rollen som sin blivande exfru för att dölja en ogenomtänkt lögn. När härvan växer blir även Katherines barn indragna och tillsammans åker de till Hawaii på en galen weekendresa där allt ställs på sin spets. Hur långt är vi egentligen beredda att gå för kärleken?

Vad tycker jag:

Filmen är en typisk överdriven komedi, precis som andra komedier. Inte speciellt. Jag gillar inte såna komedier så mycket, allt i filmen kändes lite aning överdrivet och löljigt. Jag erkänner att jag skrattar lite men det gör inte filmen bättre. Jag har aldrig gillat Adam Sandler-filmer och överdriven komedier så jag rekommerar inte denna.

2 av 5




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: