Film - The First Time

The First Time

En amerikansk romantisk komedi från 2009 med skådespelare som Scout Taylor-Compton och Devon Werkhisher. Åldergräns: Barntillåten

Handling:

Redan första dagen i high school blir Victor helt hopplöst förälskad i en äldre tjej, Anya. Anya är snygg, populär, kommer från en rik familj, är oskyldig och rar - och går i avgångsklassen. På alla sätt och vis är det helt omöligt för Victor att fånga Anyas blick. Det gör inte saken lättare, att hon redan är tillsammans med den smarte Peter, som kör en dyr sportbil, går klädd i märkeskläder och har koll på allt. Den sortens faktum avskräcker dock inte Victor, som med sin klumpiga charm och lite hjälp från en spindel och Anyas småbröder, förvandlar sin hopplösa kärlekshistoria till en katastroffilm, och till allas förvåning lyckas vinna över Anya.

Vad tycker jag:

Filmen är rätt rolig och charmig men är lite löljig och töntig också. Inte min favorit men jag tycker att det är värt att se på och att filmen inte slösade bort min tid. Rätt minnevärt.

Svagt 4 av 5.

 


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: