Film - Mitt super ex

Mitt super ex

 

Handling:

Matt upptäcker ett tag in i förhållandet att hans flickvän Jenny lever ett dubbelliv som den motvilliga superhjältinnan G-girl. Men först när Matt gör slut får han uppleva hennes superkrafter på nära håll då hon använder dem på de mest kreativa sätt för att göra livet surt för honom.

Vad tycker jag:

När jag såg den första gång, gillade jag den jättemycket (Jag såg den första gång för två år sedan) men igår när såg jag den blev jag bara trött på filmen. Det kändes som om jag vill bara spola igenom filmen och slippa se allt. Jag antar att jag har bytt filmsmak. Det är inte nåt för er som inte gillar filmen som är inte kul att se för andra gång. Denna film är mer för er som gillar komedi, superhjältegrejen och sådant, ni måste klara av att se den för andra gång för att gilla denna filmen, enligt mig.

3 - av 5


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: