Movie Girl is back now!

Hej! Nu är jag äntligen hemma efter en lång helg med släkt och har upptäckt att min julblomman har dött (Jag är skitdålig på att sköta min blommor). Jag hade verkligen kul, jag hoppas att ni har haft en bra jul med.
Är på jättebra humör så att jag vill skriva en lista på alla julklappar som jag fick:

1. En laptop av märket Acer.
2. Filmen "Psycho", en av Alfred Hitchooks filmer.
3. En box av 'Buffy the Vampireslayer' säsong 7 (Har sett säsong 7 på tv men vill ha dem på boxen så jag kan se den om och om. Jag gillar att se hela Buffy-serien om och om).
4. En fin och mysig röd hemstickad tröja (Min underbar mormor stickade den).
5. En ny Great Lash-mascara av märket Maybelline.
6. En Buffy the Vampireslayer-kalender 2011.
7. En The Twilight Saga: Eclipse Kalender 2011 (Ja, vet. Har två nu, hihi).
8. En mysig mjukdress (En mjuk ljusgrå huvtröja med dragblixt och en matchad mjukisbyxor).
9. Ett par tigerrandig strumpor.
10. En strumpbyxor med snygg mönster.
11. En fin färdig pärlplatta (Min liten kusin gjorde den).
12. Boken "Anne Franks dagbok".
13. Boken "Molnfri Bombnatt" av Vibeke Olsson.
14. Presentkort på Rocks och Bio.
15. 500 kr till shopping.
16. Ett par fina stjärnörhängen och matchade hårklämmor.
17. En miniräknare.
18. En sovlinne med matchade trosa.
19. En supermjuk vit halsduk som är typ över två meter långt.
20. Ett par varma mörkgrå vantar med först bokstäv på min namn insydda på.
21. Seriebok "Nemi".
22. En fin blå hemstickad kofta (Min äldst kusin stickade den).
23. Och så min egen julklappor till mig själv: Tröjor som jag beställde från H&M, de fanns på posten dagen innan julafton och jag hann hämta dem innan julafton.
Jag hoppas att jag har inte glömt nåt annat julklappor...nej, jag tror att det är allt.
Godnatt.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: