Film - All the Boys Love Mandy Lane


All the Boys Love Mandy Lane

Handling:
Mandy Lane (Amber Heard)är en mönsterelev som över sommaren blivit riktigt het. Alla killar vill ha henne och alla tjejer vill vara med henne. Hon blir inbjuden till en avlägsen ranch för att festa med några av sina klasskompisar Bird (Edwin Hogde), Chloe (Whitney Albe), Red (Aaron Himelstein), Jake (Luke Grimes) och Marlin (Melissa Price). Vaktmästaren Garth (Anson Mount) finns där för att se till att inget går överstyr. Festandet går igång och alla utom Mandy blir mer eller mindre fulla. Det märks snabbt att killarnas mål är att få Mandy vilket inte uppskattas av de andra tjejerna. Men vid mörkrets inbrott börjar det hända mystiska saker. Något står inte rätt till när deltagarna mystiskt börjar försvinna en efter en. Någon lurar bland skuggorna i mörkret och väntar på att slå till.
Vad tycker jag:
Jag vet inte, det är så svårt att bestämma mig om den är bra eller dålig. Denna film är rätt intressant och spännande men samtidigt kändes den inte så speciell utan mer som andra skräcksfilmer. En härmapa, typ. Men jag kan säga att Amber Heards perfekta och oskuldfullhet skådespeleri var riktig suveränt och höjde lite filmbetyg. Slutet var riktig chock och nåt som man inte förväntade sig. Jag kan säga att den är väl okej men inte något som man MÅSTE absolut se.
3 av 5

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: