Film - Fantastic Four


Fantastic Four

"Fantastic Four" är ett fartfyllt äventyr om hur en olycka på en rymdfarkost förändrar livet för fyra astronauter. De får superkrafter som de snabbt - om än inte helt problemfritt - lär sig hantera och blir hjälteteamet Fantastic 4. Tillsammans tar de New York med storm i kamp för att skydda stadens medborgare mot ondska.
Vad tycker jag:
Andra som tittade med mig på Fantastic Four tycker att den är inte så bra. Men jag tycker helt tvärtom. Denna filmen är helt i min smak. Dessutom är Jessica Alba med i, vilket gör film mer bra. Jag älskar superhjältar. Filmen har rätt intressant handling fast man har lite svårt att förstå i början, för man fattade inte direkt vad har hänt men senare i filmen får man veta och det blev lättare att förstå. Slutet är helt bra och ganska gulligt. Filmen fick mig vilja genast ladda ner tvåan.
4 av 5

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: