Film - Sex and the City 2



Handling:
Vad händer efter att du sagt ”ja”? Livet har allt som tjejerna någonsin drömt om, men det skulle ju inte vara ”Sex and the City” om det inte innehöll några fler överraskningar… denna gång i form av ett glamoröst, solstänkt äventyr som sveper tjejerna bort från New York till en av de mest luxuösa, exotiska och levande platsernapå jorden, där festen aldrig tar slut och det är något mystiskt bakom varje hörn. Det är en flykt som kommer precis i rätt ögonblick för våra fyra vänner, som finner sig själva i – och kämpar mot det – de traditionella rollerna av äktenskap, föräldraskap och mer.
Vad tycker jag:
Ettan var mycket bättre än den. Tvåan är alldeles för tråkig och löjligt, det kändes som om de vill få oss känna oss trista och fattiga. Jag gillar inte den även om den är lite rolig ibland! Jag blir bara så illmående av bara se på Jessica Sarah Parker. Usch...jag håller helt med "South Park" om att Jessica Sarah Parker liknar en rynkig och gammal tant. Jag rekommerar inte denna film av en miljon skäl.
2 av 5

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: