Film - Sex and the City: Movie


Sex and the City: Movie

Handling:
Dags för en uppföljare av tv-serie "Sex and the City". Carrie är tillsammans med Mr. Big och bor och jobbar på Manhattan. Miranda har gift sig med Steve, jobbar fortfarande som advokat och bor med sin familj i Brooklyn. Charlotte är gift med Harry och har adopterat ett barn från Kina. Samantha har bestämt sig för att pröva lyckan i Los Angeles där hennes pojkvän Smith Jerrod har blivit stor skådespelare.
Vad tycker jag:
Det är första gång för mig att se på Sex and the City, jag har hört talas om den men hade aldrig sett tv-serie eller de två uppföljare-filmer ända tills idag så det är rätt svårt att hänga med. Orsak till att jag aldrig såg den för jag gillar inte Jessica Sarah Parker, jag tycker att hon är en fjant. Men konstig nog tycker jag att filmen är ganska bra, kanske lite långtråkig ibland. Men annars är den rätt bra och har en intressant handling som får mig hålla fast kvar mig och vilja se och ladda ner tvåan och tv-serie. Men jag kan lova att jag kommer ALDRIG bli en "Sex and the City"-fan. Aldrig nånsin!
3, 5 av 5.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: