Film - Win a Date with Hamilton


Handling:
Rosalee jobbar i en livsmedelsaffär i en håla i West Virginia med kompisarna Pete och Cathy. Pete är vansinnigt förälskad i henne men det har hon aldrig förstått. På internet hittar Rosalee en tävling där man kan få åka till Hollywood och gå på dejt med en av Hollywoods snyggaste skådespelare, Tad Hamilton. Rosalee vinner tävlingen och får flyga till Los Angeles för dejten. Några dagar efter att Rosalee kommit hem igen dyker plötsligt Tad Hamilton upp, förälskad i henne.
Vad tycker jag:
Ni som har sett filmen tycker säkert att jag är galen när jag säger det här helt ärligt: Jag gillar filmen för den är lite speciell på ett gullig och småtöntig sätt och filmen kändes lite som en dröm. Det är kanske inte världens bästa film men det är nåt som är värt att se på och filmen är charmerande. Jag kanske inte gillar Kate Bosworths oskyldiga (Så att det blir lite konstig) skådespeleri men filmen är ändå bra. Jag rekommerar denna för er som älskar mjuka, gulliga och töntig film som är snäll och inte så våldsamt och actionfyllt.
4 av 5

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: