Parodifilm - Date Movie


Julia Jones (Alyson Hannigan från American Pie-filmerna och Buffy the vampire slayer) letar efter den rätte i helt fel filmer, ända tills hon äntligen lyckas roffa åt sig drömkillen! Nu börjar problemen. Hon blir förföljd av ett förvirrat ex, en raskatt med magproblem och sina minst sagt underliga svärföräldrar - som alla hotar att förstöra hennes alldeles perfekta Hollywoodbröllop! Med scener som aldrig visades på bio serveras härmed den galnare, grymmare utan-gränser-versionen av den bisarra komedin från två av manusförfattarna till Scary Movie.
Vad tycker jag:
Suck, den är lika dålig som andra parodifilmer. Det finns aldrig någon bra parodifilmer (Jo, kanske Vampire Sucks?). Jag stör mig på denna film, så jobbigt och pinsamt att se på. Jag blev även äcklad ibland . Jag rekommerar inte denna filmen! Fast den är lite rolig men ändå är den inte bra.
1 av 5.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: