Desperate Housewives, avsnitt 4


Desperate Housewives, säsong 3, avsnitt 4
Jag älskar den avsnitt, särslikt scener där Gabrielle och Carlos bråkar och den där scen då Gabrielle anklagade Carlos att har kissat i hennes schampoo. Det var lite synd om Carlos när Gabrielle sa att hon älskar inte honom och att hon har legat med en viss John förra veckan.
Jag bara blir irriterad på Lynette som är en stort bevis på att det finns viss föräldrar som tvingar sin barn att fortsätta med en sport som de hatar.
Jag tycker att Edie borde försvinna ner till helvete. Hon är nästan som en djäulv. Så ond och falsk är hon. Och jag tycker lite synd om Mike som har Edie att fylla minneluckor. Jag tänker bara "Stackars Susan".
Bree är det synd om, hon tvingades leva med en dotter som ligger med sin gifta historielärare.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: