Kommande film - Red Riding Hood


Red Riding Hood
Finns på SF bio den 20 april 2011.
Jag funderar på att se på denna filmen. Det verkar vara bra och intressant. Red Riding Hood handlar om en tjej, Valerie, blir bortlovas av sina föräldrar till den rike men tråkiga Henry. Valerie bestämmer sig att fly tillsammans med sin förälskelse Peter. Men kvällen då de skulle ge sig av slår en varulv till och dödar Valeries syster. Man börjar misstänka att varulven inte är någon främmande varelse från skogen utan finns mitt bland dem och att Valerie har ett unikt band med varelsen.
Bland annat Amanda Seyfried, Gary Oldman och Billy Burke är med i denna filmen. Filmens regissör är Catherine HardWicke, samma regissör till filmen Twilight.
Men jag är inte säker på att jag VILL se denna filmen för jag har hört rykte om att denna filmen är en dålig kopia av Twilight och att det är en patetisk försök att tjäna in mycket pengarna som på Twilight.
Men man måste se filmen först innan man snackar skit om det. Men jag kan erkänna att trailern påminde litelite om Twilight.

Kommentarer
Gunilla Wedding

Fast jag blir jättesugen på att se den. Vacker affisch!

2011-04-04 19:02:53
SAGA HAGELIN

Snygg blogg!

2011-04-04 20:47:18
URL: http://sagelin.blogg.se/
Suneeta & Chanel

Den verkar riktigt bra ju! :D

2011-04-05 07:33:43
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Ida

jag vill också se den! kan se den tillsammans men har inte den 15 års gräns?

2011-04-05 08:16:23
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: