Film - Just Friends


En amerikansk komedi från 2005 med Amy Smart och Ryan Reynolds (Scarlett Johanssons exmake).

Handling:
"Vän-zonen" är datinglivets absoluta skamvrå - och den är nästan omöjlig att ta sig ur! När väl en tjej har bestämt sig för att ni "bara ska vara vänner" reduceras du till ett fullständigt asexuellt föremål - som en lillebror eller en bordslampa! Får vi presentera Chris Bander. Highschool på nittiotalet var en pina: han var blyg, överviktig och hemligt förälskad i Jamie, hans enda kompis och tillika en av skolans mest populära hejarklacksledare. Men när han äntligen hade lyckats samla mod nog att göra en framstöt, ville hon bara att de skulle vara vänner! I dag är Chris en asläcker skivproducent i LA och kan välja bland en uppsjö av vackra och villiga tjejer. Och när han plötsligt blir strandsatt i sin gamla hemstad ser han chansen att förföra Jamie en gång för alla.

Vad tycker jag:
Urk! Urk! Urk! Urk! Så dåligt är den. Dålig handling, dålig skådespelare (fast Amy Smart var ganska okej skådespelare) och en mycket dålig komedi. Det är bara för mycket. Redan i början av filmen blev jag uttråkad och tänkte hela tiden "Vad smaklöst! Dra åt helvete, Ryan Reynolds! Sluta vara så idiotisk! Hålla, jag skrattar inte ens! Haha, jättekul, verkligen!". Fast slutet är okej, kanske för jag var lättad över att filmen är slut. Jag rekommerar inte denna!
1 + av 5



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: