Film - Love and Other Disasters


Love and Other Disasters
En engelsk romantisk drama från 2006 med Brittany Murphy.
Åldergräns: 11 år

Handling:
De är 30-årig, framgångsrika, bor i det glada London och är helt värdelösa på fasta förhållanden. Men det hindrar inte Jacks (Brittany Murphy), som arbetar på en modetidning, från att ständigt fixa nya blindträffar åt sina vänner. Och nu har hon hittat en ny drömhunk åt sin homosexuelle rumskamrat Peter: den mörka latino-fotografen Paolo. Men mitt i all sin matchmaking-iver har Jacks råkat missa en liten detalj - Paolo är inte bög och han är dessutom helt galen i Jacks!

Vad tycker jag:
Jag gillar denna filmen på nåt udda och engelsk sätt. Filmen är smått annorlunda och udda, det är kanske inte världens bästa film men det är nåt värt att se på. Rätt gullig och passar bra en regnig fredagskväll, tycker jag.
Svagt 4 av 5


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: