Film - Mean Girls 2


Mean Girls 2
En amerikansk komedi från 2011 med bland annat Maiaria Walsh, Meaghan Jette Martin och Jennifer Stone.
Barntillåten.

Handling:
Den nya high school-studenten Jo går med på att bli vän med den mobbade Abby. I utbyte betalar Abbys förmögna pappa alla Jos omkostnader på hennes drömcollege. Jo och Abby går samman för att ta sig an skolans "mean girls", The Plastics. Men när Abby får reda på hennes pappas och Jos överenskommelse, sätts tjejernas relation på prov. Är deras vänskap verkligen på riktigt?

Vad tycker jag?:
Rent skräpfilm! Även om filmen är smått undehållande och passar bra en mysigt slö-dag är den inte alls lika bra som ettan "Mean Girls". Filmen är sämre än jag trodde. Jag visste redan när jag såg tralier "Mean Girls 2" att den skulle inte vara så bra men jag visste inte att den skulle vara en av mest sämst film som jag har sett. Jag älskade ettan "Mean Girls" men jag blev verkligen chockad när jag såg tvåan "Mean Girls".
1 + av 5


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: