Film - Föräldrarfällan


Föräldrarfällan (Orginaltitel: Parent Trap)
En amerikansk komedi från 1998 med skådespelare som Lindsay Lohan, Dennis Quiad och Natasha Richardson.
Åldergräns: Barntillåten.

Handling:
Tvillingarna Hallie & Annie möts på ett sommarläger i USA efter att ha varit åtskilda sedan födseln då deras föräldrar skilde sig. Efter att flickorna träffats på lägret bestämmer de sig för att försöka få sina föräldrar att träffas och bli ett par igen.

Vad tycker jag:
Filmen är ganska bra, rolig och charmig fast det är lite trög för jag har redan sett den ett par gånger tidigare. Jag gillade den jättemycket när jag var yngre. Jag gillar fortfarande den men inte lika mycket. Ni skulle gilla denna filmen om ni är typ 6-12 år gammal eller sådant.

Svagt 4 av 5


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: